Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ


Στον 30ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό ΣΙΚΕΛΙΑΝΑ 2014, απέσπασα το Β' ΒΡΑΒΕΙΟ στην
                       "ΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ"  με το ποίημά μου "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ".
Τα βραβευθέντα έργα εκδόθηκαν στο  "Αλμανάκ Βραβείων Ανθός 2014" υπό την συλλεκτική επιμέλεια του Ντίνου Σ. Κουμπάτη.


Το ποίημα με τίτλο "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" είναι πέντε στροφών. Παρουσιάζεται ένα απόσπασμα.

 Έχασε πια το κάθε τι, το νόημά του
και πιο πολύ το ακριβότερο αγαθό
που μέρα νύχτα με την πέννα προσπαθώ 
να το κρατήσω στο τρελό το κύλισμά του.
..................................
...................................
.....................................
Πάνω σε βάθρο γρανιτένιο συμπαγές
με γυμνασμένο το σπαθί θε να την στήσω
για να την βλέπουνε παντού σ' όλη τη γη
διαθήκη στους λαούς που θα αφήσω.
..............................................
....................................


Να βρεις μια γλώσσα , μας λέει ο Ρεμπώ. Βρίσκω μια γλώσσα σημαίνει βρίσκω την προσωπική μου αλήθεια μέσω του λόγου.Βρίσκω την προσωπική μου ομιλία. Γιατί αυτή δεν είναι δεδομένη εξαρχής. Συνήθως μιλώ με βάση αυτά που έχω  διαβάσει, που μ'έχουν επηρεάσει. Μιλώ χωρίς να είμαι εγώ. Όλη η προσπάθεια της ποιητικής γραφής είναι να ανακαλύψω τι πραγματικά μου ταιριάζει. Να αποτυπώσω ακριβώς αυτό που θέλω, και όχι περίπου αυτό που θέλω.Ξεκαθαρίζοντας το λεκτικό υλικό μου και παλεύοντας με τις λέξεις ουσιαστικά ψάχνω την αληθινή φωνή  μου. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ... " Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ". 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θεσσαλονίκη,Μονή Βλατάδων.

Εικόνες από έναν πανέμορφο και πολύ αξιόλογο χώρο, έναν ακόμη πολιτισμικό και ιστορικό θησαυρό της χώρας μας.Τη Μονή Βλατάδων που πρόκειται ...