Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Η Κύπρος στην ποίηση.





Συνεχίζοντας  το ταξίδι της σχέση μου  με την ποίηση, σας παρουσιάζω ένα απόσπασμα από το ποίημά μου 'ΛΟΓΟΣ ΓΟΝΙΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΗ", που έλαβε το Β' Βραβείο , σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 6ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΚΥΠΡΟΥ 
Η προηγούμενη ανάρτηση αφορά στην εκδήλωση απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 10 Ιαν 2016, στην Αίθουσα Ελλήνων Λογοτεχνών.







Το ποίημά μου συμμετείχε στο θέμα " Το ψυχικό μεγαλείο των γονιών των ηρωωμαρτύρων της ΕΟΚΑ῾ 



Σοφία Δ. Αγραπίδη

Λόγος γονιού αγωνιστή


Όσο και να με τυρρανείς
το δίκιο μου θα πάρω.
Νάτος και πάλι ο Διγενής
παλεύει με το χάρο.

...................
.............................

Να τα παιδιά μας στα βουνά
τα χιλιοδοξασμένα,
για μένα τώρα αρχινά
καινούριο εικοσιένα.

Καίει σε τούτη την ψυχή
της λευτεριάς λαμπάδα
και γράφει κάθε της πτυχή
το όνομα Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

25η Μαρτίου 2024.Όμιλος Φιλίππων Ανδραβίδας "Ο Σπάρτακος".

  Όπως γνωρίζουν οι φίλοι μου, αυτός εδώ ο ιστότοπος αποτελεί για πολλά θέματα, αρχείο. Έτσι συμβαίνει και με τις δραστηριότητες του Ομίλου ...