Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Γάτες!!!τα έξυπνα και χαδιάρικα τετράποδα!

Για την Ειρήνη, τον Αλέξη, την Άρτεμη, τη Μαρία-Μαγδαληνή, την Ιωάννα, τη Χριστίνα και το Σαμ...και όλους όσους αγαπούν τα γατοκαμώματα!!
Κάποιοι λατρεύουν αυτό το χαδιάρικο ζωάκι, άλλοι πάλι το μισούν!!Δεν μου αρέσει να ζουν στο διαμέρισμα γιατί δεν είναι πλασμένα γι΄αυτόν τον τρόπο ζωής καθώς επίσης δεν είναι η καλύτερη κατάσταση αυτή που δημιουργείται από τις τρίχες. Σίγουρα όμως η παρουσία των γλυκών τετράποδων (και για τα σκυλάκια το πιστεύω) βοηθά, ιδιαιτέρως τους μοναχικούς ανθρώπους για πολλούς λόγους!Επειδή μεγάλωσα σε κωμόπολη με μονοκατοικία και αυλή, είχα την ευκαιρία να αναθρέψω!!!πολλές γάτες διαφορετικής ράτσας και ποικιλίας συμπεριφορών. Η πολυαγαπημένη μου ήταν η Επιστήμη, μια κατάμαυρη λεπτή με κοντό τρίχωμα η οποία όταν έφυγα με τη μαμά μου για νοσοκομείο της Αθήνας, προκειμένου να υποβληθεί σε κάποια χειρουργική επέμβαση, εξαφανίστηκε από το σπίτι μας και σαράντα ημέρες μετά που επιστρέψαμε με το τρένο, βρέθηκε μπροστά μας στο σταθμό του χωριού. Πολυαγαπημένος μου γάτος ήταν και ο Μακ, τον οποίο είχαμε έξι χρόνια στην Αθήνα..κάποια εποχή η συνύπαρξή του με έναν παπαγάλο και μια γυάλα με ψαράκια ήταν κωμικοτραγική..Ο Μακ άφησε πολλές γατοαναμνήσεις και αποτελεί σήμα της οικογένειάς μου..γιατί συνδέει μια υπέροχη εξαετία που έζησα με την αδερφή μου,τα ανήψια μου και λατρεμένους θείους!!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

25η Μαρτίου 2024.Όμιλος Φιλίππων Ανδραβίδας "Ο Σπάρτακος".

  Όπως γνωρίζουν οι φίλοι μου, αυτός εδώ ο ιστότοπος αποτελεί για πολλά θέματα, αρχείο. Έτσι συμβαίνει και με τις δραστηριότητες του Ομίλου ...