Τρίτη 21 Μαΐου 2019

Δημόσια απάντηση σε πισώπλατες συζητήσεις.

Δημόσια απάντηση σε πισώπλατες συζητήσεις...

......ανάρτηση στο fb που δημοσιεύεται κι εδώ για λόγους αρχειοθέτησης...

Επειδή έμαθα πάντα να εκφράζω ευθέως τις απόψεις μου και να εκφράζομαι μέσω του δρόμου της αλήθειας και της πραγματικότητας!
**Το ενδιαφέρον μου για τον Κάμπο δεν εκδηλώνεται αυτόν τον καιρό (για όσους υπονοούν το θέμα της υποψηφιότητας στο Τ.Σ) αλλά ανέκαθεν...με γραπτά ντοκουμέντα.
**Ότι τον περισσότερο καιρό ζω στην Αθήνα δεν το αποκρύπτω....όπως δεν αποκρύπτω την έμπρακτη βοήθεια στον τόπο μου για την οποία η πρωτεύουσα δεν εμποδίζει , αλλά βοηθάει.
**Πως μέχρι τώρα δεν δημοσιοποίησα καμιά ενέργειά μου προς ανώτερα κλιμάκια, άλλες υπηρεσίες .....για σοβαρά ζητήματα του τόπου, δείχνει την αξιοπρέπειά μου και την τάση....να μην χρησιμοποιώ γενικότερα...αυτές τις προσπάθειες.. έτσι ήθελε έως τώρα το σκεπτικό μου.
**Η ανησυχία μου για την έντονη σεισμική δραστηριότητα είναι εύλογη, δεδομένη και απολύτως αιτιολογημένη...όχι "δημιουργία" για αυτές τις μέρες..
Εκεί ζουν οι δυο μου αδερφοί, εκ των οποίων ο ένας άτομο που λόγω προβλημάτων της υγείας του ανήκει στην ευπαθή ομάδα.
Εκεί ζουν δεκάδες συγγενείς, φίλοι και γνωστοί.Εκεί ζουν οι συμπολίτες μου.
Εκεί βρίσκεται η μοναδική περιουσία μου.
**Ο ανήθικος αγώνας ατόμων εναντίον μου "πως δεν ζω εκεί, άρα τι μπορώ να προσφέρω" που μόνο να κατακρίνουν, να εκφράζονται περιφρονητικά και υβριστικά για τον τόπο που γεννήθηκαν, μεγάλωσαν και ζουν ξέρουν, αντί να ασχοληθούν με τα προβλήματα...δεν είναι κάτι που με θίγει, δεν μου δημιουργεί έκπληξη.Αντίθετα μάλιστα ήταν αναμενόμενο (έχουν ονοματεπώνυμο!!!).
**Επιτυχία θα θεωρήσω να εκλεγούν ικανά άτομα για τον τόπο...προσωπικά δεν χτυπάω πόρτες (είναι δικαίωμα του καθενός η ψήφος) ούτε ζυγίζω τους ανθρώπους σύμφωνα με τις υποσχέσεις. Ως εκ τούτου μπορώ να αντιληφθώ...τα της επόμενης μέρας!
Υ.Σ Αντί να ασχολείστε με ποταπά θέματα, με μικροψυχίες...μην ξεχνάτε πως η γη βράζει..
έστω και τώρα ας συνειδητοποιήσουμε ποιος είναι ο ρόλος της ύπαρξής μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιτάφιοι 2024.

Επιτάφιος, η κορύφωση του Θείου Δράματος, ο πόνος και το μοιρολόι, η αναμνήσεις που τρέχουν για τον καθένα μας.. Και φέτος με τη βοήθεια των...