Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Λίγο πριν τις εκλογές.


Το τελευταίο κείμενο από αυτή τη σελίδα και προτελευταίο γενικά, σχετικά με την προεκλογική εποχή.
Με την αγωνία των ημερών επί του φλέγοντος ζητήματος της σεισμικής έξαρσης στην Ανδραβίδα (αγωνία και για τη γύρω περιοχή..αυτονόητο) η ζωή προχωράει και φυσιολογικά εκτός απροόπτου ..φτάνουμε στην εκλογική αναμέτρηση στην κλίμακα της Αυτοδιοίκησης , της Περιφέρειας, της Ευρωβουλής.
Ως υποψήφια στο πιο μικρό σκαλοπάτι αλλά πολύ σημαντικό αφού είναι το πρώτο βήμα από το οποίο οι υποψήφιοι που θα εκλεγούν θα βρίσκονται δίπλα στον πολίτη και στην τοπική κοινωνία, αυτό του Τοπικού Συμβουλίου δηλαδή, θα σας παρουσιάσω τις απόψεις μου σχετικά μ' αυτήν την προσπάθεια.
Το πως ήρθε η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο το έχω αναφέρει σε προγενέστερη ανάρτηση από αυτή τη σελίδα
με θέμα "Η υποψηφιότητά μου για το Τοπικό Συμβούλιο Ανδραβίδας".
Το βέβαιο είναι πως γνωρίζω το βάρος και την ευθύνη που θα φέρω σε περίπτωση εκλογής μου.
Επίσης πως δεν θα πάψω να αγωνίζομαι για τον τόπο μου και σε περίπτωση που δεν  θα εκλεγώ.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχωρίσω τους συμπολίτες μου σε ψηφοφόρους και μη, αλλά θα σεβαστώ τις απόψεις τους.
Για μένα όλοι οι άνθρωποι είναι το ίδιο και επί του συγκεκριμένου θέματος όλοι οι συμπολίτες.
Αν χρειαστεί κάποιος την βοήθειά μου δεν πρόκειται ποτέ να σκεφτώ αν με ψήφισε...παρά μόνο θα τρέξω να συνδράμω με όποιον τρόπο μπορώ.
Μου δημιουργούν πικρία  μόνο αυτοί που δεν γνωρίζουν τον σεβασμό και την ευγένεια, την αλήθεια,την ευθύτητα και τον ανθρωπισμό.Και πάλι όμως εύχομαι για το καλό τους αφού αυτό θεωρώ ως αρχή για κάθε μου βήμα, την Αληθινή Αγάπη προς όλους.
Ως άνθρωπος υποδέχομαι την κάθε ανατολή με ευγνωμοσύνη για το θαύμα της ζωής και χαιρετώ την κάθε δύση με την καρδιά καθαρή από κακίες και μικροψυχίες.
Πιστεύω ακράδαντα πως η επίγεια ζωή αποτελεί το πέρασμα για την αιωνιότητα ..έτσι δεν πρέπει να την φορτίζουμε αρνητικά με μικρότητες αλλά να την διανθίζουμε με πράξεις καλοσύνης.
Σχετικά με τον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, η αγάπη μου και το ενδιαφέρον μου αποδεικνύεται έμπρακτα και όχι με λόγια που τα παίρνει το ρεύμα των ανέμων.
Η έμπρακτη συμμετοχή μου σε τρεις φορείς (συλλόγους), η προσωπική δουλειά όταν απαιτήθηκε (από την περιποίηση στις τουαλέτες του Δημοτικού Ιππικού Κέντρου μαζί με άλλα μέλη ενός Φορέα, την συγκέντρωση των απορριμμάτων και την τακτοποίηση των καθισμάτων μετά το πέρας μιας εκδήλωσης, την πραγματοποίηση μικρής αγοράς σε άλλο σύλλογο, την συγγραφή κειμένων για δρώμενα του τόπου), την προτίμηση συνεργείων και ατόμων με διάφορες ειδικότητες για το χτίσιμο της κατοικίας από την Ανδραβίδα και όχι από άλλες πόλεις ..χωρίς να κοιτάξουμε (ως οικογένεια) το  συμφέρον μας αλλά αποκλειστικά να συνδράμουμε στην τοπική κοινωνία, το έμπρακτο ενδιαφέρον μου για συμπολίτες κατά τη διάρκεια της υπηρεσιακής μου πορείας, ...και πολλά άλλα κατά τη σημερινή εποχή..δείχνουν πως δεν θεωρώ υποτιμητικό τίποτα όταν πρόκειται για να προσφέρω στον τόπο μας.
Έμαθα να εκφράζω την αλήθεια και να εκφράζομαι μέσω αυτής...
Να διατυπώνω την αντικειμενική κριτική  μου η οποία δεν μπορεί να είναι πάντα θετική και σύμφωνη με πρόσωπα και καταστάσεις. Όταν κρίνεις αντικειμενικά επαινείς τις σωστές ενέργειες και δεν επαινείς έως στηλιτεύεις ότι μη σωστό και ενάντιο στο κοινό καλό.
Αυτό το χαρακτηριστικό μου για αρκετούς συμπολίτες μεταφράζεται ως ότι "κάνω πολιτική" κάτι εντελώς έξω από τις αρχές μου.
Επίσης μπορεί να έχω εκφράσει πικρία ή και διαφωνία για διάφορα περί εκλεγμένων..ποτέ όμως δεν κατηγορώ και δεν προσπαθώ να επηρεάσω τους φίλους εναντίον....κάτι που κάνουν πολλοί.
Ότι έχω να πω το λέω ευθέως, ενίοτε δημόσια και ποτέ πισώπλατα. Απεχθάνομαι την ύπουλη συμπεριφορά, τα κολακευτικά λόγια μπροστά και τις ύβρεις εκ των όπισθεν.
Δεν γνωρίζω τις λέξεις έπαρση, εγωπάθεια, φαίνεσθαι....ποτέ δεν μου άρεσε η επιφάνεια αλλά το βάθος της ψυχής και του πνεύματος.
Πιστεύω στους ανθρώπους που είναι αυθεντικοί και δεν κρύβονται πίσω από μάσκες ή ψεύτικα προφίλ.
Αυθεντικοί είναι άνθρωποι από κάθε ομάδα και όχι μόνο όσοι κατέχουν πανεπιστημιακούς τίτλους. Ο ειλικρινής χαρακτήρας, ο σωστός επαγγελματίας, ο τίμιος άνθρωπος  ανεξάρτητα της βαθμίδας εκπαίδευσής του μπορεί να είναι χρήσιμος στην κοινωνία.
Στην πολιτική εκτιμώ αυτούς που ακολουθούν μια πορεία χωρίς κατά καιρούς να την τροποποιούν ανάλογα με τους  σκοπούς τους.
Η εμπειρία μου στην οργάνωση και διοίκηση γενικά, στον ανθρωπιστικό τομέα μέσα από μια καθημερινότητα επί χρόνια αφιερωμένη σ' αυτόν, στα θέματα προβλημάτων γυναίκας και παιδιού, ανθρώπων με ψυχικά νοσήματα, στις πολιτιστικές δραστηριότητες λόγω της πρώην υπηρεσιακής μου πορείας αλλά και σημαντικών φορέων της Πρωτεύουσας όπου ανήκω,η διάθεσή μου να συζητώ και να συνεργάζομαι με όλους μα πάνω απ' όλα η όρεξη για αγώνα..με την ελπίδα για την ανάπτυξη ενός τόπου που βυθίζεται πιστεύω πως ίσως να αποτελούν αισιόδοξους και θετικούς οιωνούς για αυτή την προσπάθειά μου.
Πάνω απ' όλα πιστεύω πως  ο Θεός, το σύμπαν, η φύση ή όπως το ονομάζει ο καθένας μαζί με την υγιή και έντιμη προσπάθεια μας χαρίζει αυτό που είναι για καλό μας!
ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΗΣ "ΠΝΟΗΣ  ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ"!
ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΕΝΤΙΜΑ!
ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ για έναν τόπο που του αξίζουν οι καλύτερες μέρες!
Πάντα με αγάπη και σεβασμό!
Κι ας μην ξεχνάμε τις καθαρές και ξάστερες κουβέντες !!
Όπως και να έχει το αποτέλεσμα για το άτομό μου θα είμαι πάντα παρούσα με τον τρόπο μου στην τοπική κοινωνία!
Υ.Σ Όταν αναφέρομαι στον τόπο  και στην τοπική κοινωνία εννοώ και τη συνοικία του Αγίου Γεωργίου καθόσον ουσιαστικά είναι ένα με την Ανδραβίδα, έτσι έμαθα από παιδί αφού οι γονείς μου καθημερινά την είχαν στην κουβέντα τους.
Για γέλιο...Κάποτε, πολύ μικρή προσπαθούσα να δω σε ποια γειτονιά ήταν ο Άι Γιώργης  γιατί γνώριζα τον Άγιο Κωνσταντίνο (ενορία μας), την εκκλησία των Αγίων Ταξιαρχών, την Αγία Παρασκευή και τη Φράγκικη Αγία Σοφία...έτσι αν δεν με πήγαινε ο πατέρας μου να δω..δεν ησύχαζα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιτάφιοι 2024.

Επιτάφιος, η κορύφωση του Θείου Δράματος, ο πόνος και το μοιρολόι, η αναμνήσεις που τρέχουν για τον καθένα μας.. Και φέτος με τη βοήθεια των...