Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019

Κάμπος,Ανδραβίδα,οι δικές μου σκέψεις και απόψεις.

Κατά διαστήματα με το δικαίωμα του πολίτη καθώς και του δημότη που ανήκει στον Δήμο Ανδραβίδας -Κυλλήνης, εκφράζω τις απόψεις μου μέσω αυτής της σελίδας, σχετικά με θέματα του Φορέα και της περιοχής γενικότερα.
Τις τελευταίες μέρες φίλοι και φίλες με ρωτούν την γνώμη μου γενικά....εννοώντας τα νέα δεδομένα στην Αυτοδιοίκηση που επήλθαν κατόπιν της εκλογικής διαδικασίας.
Προσπαθώ να είμαι αντικειμενική στην κριτική μου σε κάθε θέμα, κατάσταση ή και συμπεριφορές. 
Από την στιγμή που ανήκω στο Δ.Σ ενός σοβαρού Ομίλου δεν θα εμπλακώ σε προβληματικές συζητήσεις ποτέ ή ύβρεις ή έριδες (απλά η προσωπική μου άποψη χωρίς να σημαίνει τίποτα παραπάνω).
Έτσι όπως έχω αναφέρει πάλι δεν μπορώ αυτήν την στιγμή να κατακρίνω τους αρμοδίους του τόπου που μόλις ανέλαβαν, δεν μπορώ να δίνω συγχαρητήρια.Τώρα ξεκινούν οι άνθρωποι!!Οφείλουμε να τους δώσουμε το περιθώριο που τους αναλογεί.
Αυτό που έχω να πω (προς το παρόν) είναι η πολύ καλή οργάνωση και συνεννόηση για την πραγματοποίηση της Ιππικής Έκθεσης, όπως διαβάζω στο διαδίκτυο η άμεση και αποτελεσματική παρέμβαση σε κάποια θέματα όπως. με την βροχή, καθαριότητα κοντά στο κοιμητήριο της Ανδραβίδας (σε ανάρτηση από την κ.Α.Τζιούμα), η καθαριότητα κάπου στην Ανδραβίδα όπου υπήρχε και πεθαμένο ζώο..με την παρουσία του αρμοδίου Αντιδήμαρχου, η εμφάνιση του κ.Δήμαρχου έξω στην κοινωνία (λαϊκές, συνομιλία με τους πολίτες στις εκδηλώσεις..), η διάθεσή του να ακούει και να συνομιλεί,η προθυμία των νέων παιδιών στο Τοπικό Συμβούλιο της γενέτειρας το οποίο αποτελείται και από δυο μεγαλύτερες κυρίες βέβαια που επίσης γνωρίζουμε την προσφορά τους.Το ίδιο και για όσους εκλεγμένους έτυχε να γνωρίσω.
Ο καιρός θα δείξει και θα μπορεί ο καθένας να κρίνει σωστά. 
Ποτέ δεν μου άρεσαν οι εντυπωσιασμοί της επιθετικότητας μα ούτε και εκείνοι της οσφυοκαμψίας..
Επίσης είναι πέρα από κάθε λογική να περιμένουμε άμεσα να διευθετηθούν τα θέματα και να λυθούν τα προβλήματα.
Ο τόπος έχει σοβαρότατη προβληματική κληρονομιά ...αρχής γενομένης από το θέμα του νερού....κανείς στην υπόλοιπη Ελλάδα δεν πιστεύει πως είμαστε αναγκασμένοι στον Κάμπο να αγοράζουμε εμφιαλωμένο νερό..και όσοι δεν έχουν την δυνατότητα πίνουν τον αργό θάνατο..
Ως γνωστόν βρέθηκα σε μια ομάδα ως υποψήφια για το Τοπικό Συμβούλιο..την επιτυχία της υποψηφιότητας βέβαια δεν επεδίωξα ιδιαίτερα για δικούς μου λόγους..Κρατώ την εμπειρία του κλίματος..αφήνοντας γενικά τους δήθεν ανιδιοτελείς χαρακτήρες που γνώρισα.., αφήνοντας τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας για τα οποία γνωρίζω.., αφήνοντας τον δήθεν τίμιο αγώνα αρκετών...
Προσωπικά δηλώνω επισήμως πως δεν υπάρχει περίπτωση να εμπλακώ πάλι σε υποψηφιότητα τοπικού ή δημοτικού συνδυασμού στην περιοχή.
Οι απόψεις μου ήταν, είναι και θα είναι πως έχω τη διάθεση να συνδράμω τον τόπο μου και την όποια αρχή διοικεί χωρίς να εμπλέκεται μια υποψηφιότητα με το κοινό καλό.
Εξ αποστάσεως αλλά και όταν βρίσκομαι στη γενέτειρα μπορώ εθελοντικά να ασχοληθώ αρκεί να γίνεται αποδεκτή η επιθυμία μου.Έτσι έγινε και στην Ιππική Έκθεση, η βοήθειά μου προς την γραμματεία του Δήμου ήταν επιπλέον των καθηκόντων του Ομίλου όπου είμαι γραμματέας.
Συνδράμω σημαίνει πως αν αντιληφθώ κάποιον λάθος χειρισμό θα ενημερώσω, θα προσπαθήσω με κόσμιο τρόπο να διορθωθεί ότι απαιτείται.
 
 Υπηρετώντας επί χρόνια τον εθελοντισμό σε πολλούς τομείς, δηλώνω πως εθελοντισμός δεν είναι τα σχόλια στο διαδίκτυο, βοηθούν κι αυτά κάπως.Επίσης δεν είναι η άσκηση της κακής κριτικής στα καφενεία και στις αλάνες με σκοπό να δείξουμε πως εμείς αξίζουμε ...εμείς που δεν πράττουμε αλλά λέμε.. Εθελοντισμός είναι να μαζέψω σκουπίδια και να τακτοποιήσω καρέκλες, να τρέξω να αγοράσω κάτι που προκύπτει τελευταία ώρα σε μια εκδήλωση, να αφιερώσω 2 ώρες για να γράψω στοιχεία μια υπηρεσίας, να βοηθήσω τα συνεργεία..και πολλά άλλα (στον κάθε τομέα και διαφορετικά όπως μου έχει διδάξει η πολύχρονη εμπειρία μου.
Στον ανθρωπιστικό τομέα εθελοντισμός είναι να δίνω από τα χρήματά μου και όχι να συγκεντρώνω των άλλων...για να φωτογραφίζομαι.Να βοηθάω στην ανατροφή και στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών από οικογένειες που έχουν την οποιαδήποτε ανάγκη και όχι να πετάω τα κρουασάν που δεν θέλω..Να αγοράσω φάρμακα για τον άστεγο που καίγεται και να του χαρίσω το ποτήρι μου για να πίνει νερό..και πολλά, πάρα πολλά ακόμη.
Εθελοντισμός είναι η ανιδιοτελής προσφορά και θέλει κόπο, θυσία, αγώνα...
Διάβασα διάφορα σχόλια επί των τοποθετήσεων ατόμων σε διάφορες θέσεις όπως προβλέπεται, δεν γνωρίζω τον τρόπο επιλογής, δεν γνωρίζω τα δεδομένα και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη (επειδή έλαβα μηνύματα που με ρωτούν φίλοι και δεν μπορώ να απαντώ προσωπικά).
Γενικά διαπιστώνω όμως (συζητώντας και για άλλους δήμους με φίλους εκτός περιοχής) πως άτομα που δηλώνουν κατά καιρούς την μη επιθυμία εμπλοκής σε διάφορα...πράττουν το αντίθετο (δεν το θεωρώ αφύσικο απλά δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι όταν ξέρουμε πως μπορεί να μην τηρήσουμε την άποψή μας).
Εδώ εύχομαι σε όλα τα νέα πρόσωπα του Δήμου ανεξαρτήτως συνδυασμών "καλή επιτυχία" στο έργο τους, με καλή διάθεση, με κέντρο ενδιαφέροντος το κοινό καλό..ο τόπος αξίζει τις καλύτερες μέρες!
Οι φαγωμάρες δεν οδηγούν πουθενά παρά ανακυκλώνουν αρρωστημένες καταστάσεις που δυστυχώς..ευδοκιμούν στην χώρα μας.
Με το "εμείς" προχωράμε μπροστά.
Το "εγώ" επιφέρει στασιμότητα ή οπισθοδρομική πορεία..

Ας είμαστε αρωγοί για τον τόπο μας.
Αν δεν μπορούμε ή δεν επιθυμούμε ας μην είμαστε υβριστές..όταν αντιλαμβανόμαστε αδικίες ή ανισότητες υπάρχει και η πολιτισμένη αντιμετώπιση.
Με σεβασμό προς όλους
και την επιθυμία για το καλό του τόπου!

Σοφία Δ. Αγραπίδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιτάφιοι 2024.

Επιτάφιος, η κορύφωση του Θείου Δράματος, ο πόνος και το μοιρολόι, η αναμνήσεις που τρέχουν για τον καθένα μας.. Και φέτος με τη βοήθεια των...