Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

AΝΑΤΟΛΗ ΨΥΧΗΣ, από το τετράδιο στην έκδοση.

 

Κάποιες αποφάσεις στη ζωή νιώθεις ότι δεν τις παίρνεις εσύ..αλλά ότι από κάπου έρχονται.Έτσι έγινε με την απόφαση για το πρώτο μου εκδοτικό βήμα μέσω της ποιητικής συλλογής ΑΝΑΤΟΛΗ ΨΥΧΗΣ που απ' ότι φαίνεται έρχεται με τη δύση του τραγικού για όλη την ανθρωπότητα τρέχοντος έτους. Η έκδοση ήταν πέρα από τη σκέψη μου μέχρι πριν λίγο καιρό που πρόσωπα και καταστάσεις απ' ότι φαίνεται "συνωμοτούσαν" γι' αυτό, έτσι για την ώρα κυλάει όμορφα και ήρεμα όλη η διαδικασία.Η ημερομηνία υπογραφής του συμφωνητικού με τον Εκδοτικό Οίκο ΚΕΦΑΛΟΣ,ήταν η μέρα που συμπληρώθηκε ένας χρόνος από το ταξίδι προς την αιωνιότητα του μεγάλου μου αδερφού και πνευματικού δάσκαλου για μένα.

Η αλήθεια θέλει, περισσότερο από είκοσι χρόνια (εξαιρώ τα παιδικά και νεανικά μου χρόνια) να δημοσιεύονται κείμενα και ποιήματά μου (με ψευδώνυμο για αρκετά χρόνια) σε περιοδικά και εφημερίδες ενώ τα τελευταία έξι χρόνια ασχολούμενη με αρκετούς λογοτεχνικούς διαγωνισμούς απέσπασα κάποιες διακρίσεις και εισήλθα πιο κοντά στον συγγραφικό και λογοτεχνικό χώρο. Σύμφωνα με τα δεδομένα της εποχής, μετά τα προαναφερόμενα θεωρείται ώριμη η σκέψη για το πρώτο εκδοτικό σκαλοπάτι. 

Η αρχή γίνεται με την ποίηση αφού μέσω των στίχων ξεκίνησαν οι διακρίσεις για το  μυροβόλο αυτό ταξίδι. 

Η συλλογή αποτελείται από ποιήματα ποικίλης θεματολογίας που γράφτηκαν σε διαφορετικές χρονικές περιόδους και σχετικές σκέψεις όπως αυτές γεννήθηκαν τις στιγμές που έγραφα το ανάλογο ποίημα.

Τα έσοδά της είναι αφιερωμένα στο Χριστοδούλειο Ορφανοτροφείο στην Αττική.
 
 
Για όλα τα είδη που ασχολούμαι υπάρχει και το ανάλογο τετράδιο καθόσον πιστεύω στην αξία του χειρόγραφου που τείνει να εκλείψει λόγω της χρήσης του ηλεκτρονικού υπολογιστή. Προσωπικά πρώτα γράφω με το στυλό μου και μετά τα καταχωρώ στο ηλεκτρονικό αρχείο.
Τα ποιήματά μου είναι γραμμένα στη Νεοελληνική Γλώσσα με κάποιες λέξεις από την Αρχαία Ελληνική. Η άποψή μου είναι ότι για να έχουν απήχηση τα γραπτά μας πρέπει να γράφονται στη γλώσσα που μιλάμε.Είναι ανούσιο να ανοίγουμε τα λεξικά για να εντοπίσουμε λέξεις που ακούγονται σπάνια, λέξεις οι οποίες δημιουργούν μεγαλειώδεις εντυπώσεις αν η καθομιλουμένη μας διαφέρει. Με διαφορετικό τρόπο θα γράψει ο άνθρωπος που διδάχθηκε την Αρχαία ακόμη κι αυτός που τη σπούδασε ή τη διδάσκει, διαφορετικά ο άνθρωπος που τελείωσε το Δημοτικό αλλά αποτυπώνει σκέψεις και συναισθήματα με τη βοήθεια κάποιου άλλου.
 
 
Επιτυχία για μένα έως τώρα αποτελούν τα θετικά σχόλια φίλων, γνωστών καθώς και αγνώστων για τα γραφόμενά μου.
 
Ιδιαίτερη συγκίνηση μου έφερε η ανιδιοτελής αγάπη με την οποία αγκάλιασαν το έργο μου πριν ακόμη ανατείλει πάρα πολλοί φίλοι αλλά και  άνθρωποι σημαντικοί στον χώρο της συγγραφής..Θα αναφερθώ προσωπικά στον καθένα με το που θα ανατείλει η ΑΝΑΤΟΛΗ ΨΥΧΗΣ..
 
Ιδιαίτερη χαρά κι ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία θα είναι αν στη συλλογή μου βρει κάτι που τον άγγιξε έστω και ένας αναγνώστης.



Εύχομαι σε όλους με αγάπη, πίστη, υπομονή και δύναμη να βοηθήσουμε ώστε να ξεπεράσει η ανθρωπότητα αυτή τη μάστιγα.
Εύχομαι να μην αφήσετε τον εαυτό σας να γίνει έρμαιο στον τρόμο, να μην τον αφήσετε να βουρκώσει σε καταθλιπτικές σκέψεις.
Επίσης αναπτύξτε τις ικανότητές σας κι από εκεί θα ξαναγεννηθείτε, κάθε τομέας είναι χρήσιμος κι αξιοθαύμαστος όταν βασίζεται σε αξίες (από τη ραπτική, τη μαγειρική, τις κατασκευές έως το γράψιμο και πολλά ακόμη).
Ακόμη, εμψυχώστε τα παιδιά και τους νέους και εξηγήστε τους πως απ' αυτή τη δοκιμασία θα βγούν πιο δυνατοί ψυχικά όπως και παλιότερες γενιές.
Εύχομαι και προσεύχομαι για την ανατολή όλου του κόσμου!
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θεσσαλονίκη,Μονή Βλατάδων.

Εικόνες από έναν πανέμορφο και πολύ αξιόλογο χώρο, έναν ακόμη πολιτισμικό και ιστορικό θησαυρό της χώρας μας.Τη Μονή Βλατάδων που πρόκειται ...