Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ ΠΟΥ ΑΙΜΟΡΡΑΓΕΙ.

 Η επιστολή απευθύνεται προς τους εκλεγμένους της γενέτειράς μου καθώς και στους εκλεκτούς λοιπούς συμπολίτες μου, με σκοπό την αναγέννηση του τόπου που σβήνει....
 Το κείμενό μου, αποτελεί την κατάθεση των σκέψεών μου , την πικρία και την αγανάκτησή μου, σχετικά με τη γενική εικόνα της Ανδραβίδας. Για την πόλη μας, την πρώην πρωτεύουσα του πριγκιπάτου της Αχαϊας, την Ανδραβίδα που η ιστορία της αφιέρωσε χρυσές σελίδες.Την περίφημη πόλη της Φραγκοκρατίας που εσείς οι αρμόδιοι, την οδηγήσατε στην κατιούσα.Παρακολουθώντας τις συμπεριφορές σας Κυρίες και Κύριοι, που η κοινωνία σας εμπιστεύτηκε την πρόοδο του τόπου, είναι φορές που η σκἐψη μου προβληματίζεται αρκετά, καθώς δυσκολεύομαι να αναγνωρίσω τις αξίες με τις οποίες υπηρετείτε την πόλη. Αλήθεια πως ερμηνεύετε το κοινό καλό;


 Προφανώς επήλθε σύγχυση στο ρόλο σας.Μείνατε μόνο στα δικαιώματα και ίσως σε κάποιες υποχρεώσεις.Σίγουρα όμως παραβλέψατε τις περισσότερες και τις βασικότερες. Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς, ότι η Ανδραβίδα είναι ουσιαστικά κενή από υπηρεσίες; Yπολειτουργεί μια τράπεζα.Υπολειτουργεί το γραφείο των ΕΛΤΑ, που όπως ενημερώθηκα είναι ίσως το μοναδικό στην περιοχή που το προσωπικό εργάζεται με χειρόγραφο σύστημα.Υπολειτουργεί το Αγροτικό Ιατρείο, που κανονικά θα έπρεπε να είναι ενισχυμένο.Νομίζω πως και η λαϊκή αγορά υπολειτουργεί ή ίσως και να μην λειτουργεί.Έκλεισε στην ουσία το Αστυνομικό Τμήμα της Ανδραβίδας, που έχει θυσιάσει δυο παλικάρια στο βωμό του καθήκοντος.Ούτε η μακραίωνη ιστορία, ούτε η ιστορία που έγραψαν με το αίμα τους οι δυο αστυνομικοί σας συγκίνησαν, ώστε να κινήσετε γη και ουρανό, όπως έπραξαν άλλα μικρά μέρη.Μάλλον παραδόθηκε το ΑΤ, αφού καμιά σοβαρή προσπάθεια δεν έγινε.Εντός ολίγου θα είναι απούσα η λέξη "υπολειτουργεί" καθόσον δε θα χρειάζεται, αφού δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο από ανυπεράσπιστους πολίτες.Η λύση για βασικά καθημερινά θέματα δίνεται από αναφορές δημοτών και από δημοσιεύματα δημοτών.Εσείς τους δώσατε το δικαίωμα.Αυτή είναι η αγάπη σας για τον τόπο που γεννηθήκατε και μεγαλώσατε; Ή μήπως η ανοχή επίσημων σελίδων που αφορούν κοινά θέματα, αλλά παρουσιάζουν μονομερώς αυτά που θέλουν; Ίσως να πιστεύετε σαν τρόπο προσφοράς σας, την ανοχή της παρουσίας ταραχοποιών στοιχείων σε επίσημη εκδήλωση.Θεωρείται τιμή κάποιοι από εσάς να ομολογούν πως ασχολούνται με τα κοινά για επιβίωση και άλλοι γιατί χωρίς αυτούς ο τόπος θα ρήμαζε; Η επιβίωση επιτυγχάνεται με την εργασία.Ο τόπος ρήμαξε.

Φωτογραφία της Σοφία Αγραπίδη.
 
 Αντιλαμβάνομαι τη δυσαρέσκειά σας, από την αρνητική κριτική που δέχεστε, απ' τους πολίτες φυσικά και από εμένα (προσωπικά τις πράξεις κριτικάρω και όχι τα πρόσωπα).Εσείς μας το δώσατε το δικαίωμα. Με τις αρχές που με διακρίνουν, με τις αναμνήσεις που μας δένουν αφού γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε στον ίδιο τόπο, έως πριν λίγα χρόνια δεν επέτρεπα σε κανέναν να εκφραστεί αρνητικά.Τώρα όμως εκφράζομαι πρώτη εγώ (με πολύ στενοχώρια) , αφού βλέπω τον τόπο μας να είναι τόσο μα τόσο χαμηλά.Αν μου πείτε, ότι εγώ μιλάω γιατί ζω αλλού, θα σας απαντήσω πως εγώ και ο συζύγός μου (ο οποίος είναι δημότης πλέον και αυτός), την κινητή μας περιουσία την επενδύσαμε με την κατασκευή της κατοικίας μας στην Ανδραβίδα, ενώ είχαμε κι άλλες επιλογές. Επίσης σας ενημερώνω πως έχω ντοκουμέντα από τις έμπρακτες προσπάθειές μου για διάφορα θέματα του τόπου.Στη συνέχεια σας γνωστοποιώ, ότι στο προσωπικό μου αρχείο τηρούνται σοβαρά ντοκουμέντα ενός άλλου προσώπου, που όσο ήταν υγιές έφτασε σε πρωθυπουργούς και  Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την πόλη, με αποτέλεσμα πριν λίγες δεκαετίες να είναι σε καλύτερο επίπεδο.Ειλικρινά λυπάμαι, αλλά απ' όσα έχω διαπιστώσει προσωπικά,το ενδιαφέρον σας στρέφεται μόνο στις περιοχές που ελπίζετε για την κάλπη  (αν κάνω λάθος σας ζητώ συγνώμη).Στο λαό της Ανδραβίδας οφείλετε εξηγήσεις, αυτή είναι η αλήθεια. Αν δεν υπήρχαν οι πρωτοβουλίες των συλλόγων και ιδιαιτέρως των συλλόγων που είναι ανεξάρτητοι από χρηματοδοτήσεις, θα επικρατούσε το απόλυτο σκοτάδι, στην κάποτε λαμπρή πόλη.Επίσης αν απουσιάζε η προσπάθεια κάποιων εξαιρετικών επαγγελματιών, θα βίωνε την απόλυτη αφάνεια ο τόπος μας.Η Ανδραβίδα, γνωστή ως κωμόπολη, πήρε τη μορφή απομακρυσμένου χωριού.Η κοινωνία που εκφράζει την αγανάκτησή της θα πρέπει να μην ξεχνάει όταν απαιτείται.Επίσης αναγκαιεί όλοι μας, ο καθένας με τον τρόπο του , να αυξήσουμε τις προσπάθειες για το καλό της πόλης, για το καλό όλων μας.Εύχομαι στη φώτιση και στη σύνεση όλων και ιδιαιτέρως όσων ολιγώρησαν για τον πανέμορφο τόπο μας.Πάντα με σεβασμό προς όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θεσσαλονίκη,Μονή Βλατάδων.

Εικόνες από έναν πανέμορφο και πολύ αξιόλογο χώρο, έναν ακόμη πολιτισμικό και ιστορικό θησαυρό της χώρας μας.Τη Μονή Βλατάδων που πρόκειται ...