Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Στα ίχνη της Αληθινής Αγάπης! Ποίημα.


Στα ίχνη της  Αληθινής Αγάπης.




 
Στο ακάνθινο στεφάνι

καρφώνονται τα πάθη.

Με τον πορφυρό μανδύα

τυλίγεται απόψε η αμαρτία,

για να ντυθεί στα άνθη

που θα μυρώσει

την αληθινή αγάπη.

Θροϊζουν τα φυλλοκάρδια

στης σκέψης σου τα ίχνη.

Αιδέονται για εκείνες

τις μυστικές αποστολές,

στα απάτητα μονοπάτια

των λαμπερών ματιών

όταν με πόνο κοιτάζουν

τον κόσμο..



Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ανδραβίδα του Νομού Ηλείας.
Είμαι απόστρατος Υπαξιωματικός του Σ.Ξ.
Με το γραπτό λόγο που αποτελεί ένα από τα
ενδιαφέροντά μου ασχολούμαι από μικρή.Έχω παρακολουθήσει σχετικά
σεμινάρια, καθώς επίσης κατά καιρούς εδώ και αρκετά χρόνια δημοσιεύονται
ποιήματα, διηγήματα, δοκίμια στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο.Ποιήματά
μου έχουν συμπεριληφθεί σε αρκετές ανθολογίες.
Το παρόν δεν αποτελεί βιογραφικό απλά αναφέρονται κάποια στοιχεία ως γνωριμία με τους νέους φίλους.
Υ.Σ Κάθε ποίημά μου ή πεζό που δημοσιεύεται έχει κατοχυρωθεί για τα πνευματικά δικαιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιτάφιοι 2024.

Επιτάφιος, η κορύφωση του Θείου Δράματος, ο πόνος και το μοιρολόι, η αναμνήσεις που τρέχουν για τον καθένα μας.. Και φέτος με τη βοήθεια των...