Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2021

Mε τη φθινοπωρινή βροχή (ποίηση).

 

 

 Όλες οι εποχές αποτελούν πηγή έμπνευσης για εμένα. Επίσης  όλες υπάρχουν στην σκέψη μου γεμάτες από εικόνες των παιδικών μου χρόνων!

Στην ποιητική μου συλλογή "ΑΝΑΤΟΛΗ ΨΥΧΗΣ" συμπεριλαμβάνονται κάποια φθινοπωρινά ποιήματα όπως τα ονομάζω αλλά και κατά καιρούς δημοσιεύονται νέα ποιήματα, διηγήματα ή άλλα κείμενα..

 


Για την παρούσα φθινοπωρινή διαδρομή ένα νέο ποίημα και κάποια παλαιότερα μορφής χαϊκού.

Φθινοπωρινή βροχή

 

Θάλασσες προσδοκιών

στις καρδιές μας

η φθινοπωρινή βροχή.

Με μυστικισμό οι στάλες

εισχωρούν στα μελαγχολικά φύλλα

στα πέταλα που μαραίνονται

για να έρθουν νιόβγαλτα

όταν φανεί η άνοιξη.

Οι σκέψεις

αντιφεγγίζουν στο τζάμι

κι όταν θολώνει,

ξάφνου το αέναο ευχαριστώ

σχηματίζεται με μαγικό πινέλο.

Η φλόγινη αστραπή

σαν λύχνος άσβεστου τάματος

φωτίζει τη γη.

Ο ήχος της μπόρας

κάθε που βραδιάζει

σιγοτραγουδά γι’ ανέγγιχτες αγάπες

που συναντιούνται σε κρύφια μονοπάτια.

Κι όταν η ατμόσφαιρα καταλαγιάζει

αναθαρρεύουν οι μικροί σπουργίτες,

ο κόσμος με ψυχανεμίσματα

ονειρεύεται ένα καθάριο

διηνεκές, αύριο..

δίχως τις λάσπες του χθες.

 


Προσμονή

 

Το φθινόπωρο

δεν έπεσαν τα φύλλα.

Σε περίμεναν.

Αιώνιος έρωτας


Χορός στη βροχή

έρωτας ψυχής γράφει!

Δεν έχει τέλος.

 

Ρόδινες αναμνήσεις


Σιγανές στάλες

βροχής ροδόσταμου.

Φιλία ζωής!

 

 

17η Νοεμβρίου

 

Η προδοσία

του φθινοπώρου δάκρυ.

Μέσα Νοέμβρη ήταν.

 


Ουράνια αγάπη


Σ' αντάμωσα

μετά την καταιγίδα

κυκλάμινό μου.




Στον Ανδρέα μας..

 

Σαν  το σύννεφο που τρέχει

μας έφυγες!

Αγαπημένε!!





Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ανδραβίδα του νομού Ηλείας. Στην Πάτρα σε ιδιωτική σχολή σπούδασα Προγραμματισμό Η/Υ και Γραμματειακή Υποστήριξη. Ακολούθησα την στρατιωτική επαγγελματική πορεία και υπηρέτησα για είκοσι επτά χρόνια στον Στρατό Ξηράς, στο Υγειονομικό Σώμα. Παρακολούθησα μαθήματα στο τμήμα του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού στο ΕΑΠ απ' όπου αναγκάστηκα να διακόψω τη φοίτηση για πρακτικούς λόγους. Εδώ και είκοσι χρόνια παρακολουθώ σεμινάρια στον τομέα της ψυχολογίας καθώς και σε αντικείμενα ιστορίας - πολιτισμού. Είμαι μέλος σε έγκριτους πολιτιστικούς και λογοτεχνικούς φορείς. Ένα μεγάλο μέρος της ζωής μου είναι αφιερωμένο στον εθελοντισμό στον πολιτιστικό και ανθρωπιστικό φορέα.Ο γραπτός λόγος αποτελεί μια μεγάλη αγάπη από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Πάνω από είκοσι χρόνια δημοσιεύονται κείμενά μου, επιστολές, ποιήματά μου στον έντυπο και  στον διαδικτυακό τύπο. Το 2014 ήρθε η πρώτη μου τιμητική διάκριση με το Α βραβείο μελοποιημένης ποίησης και έως σήμερα ακολούθησαν αρκετές ακόμη. Έχω συμμετάσχει σε αρκετές ανθολογίες και περιοδικά. Στις αρχές του έτους κυκλοφόρησε η πρώτη μου ποιητική συλλογή "Ανατολή Ψυχής" από τις εκδόσεις ΚΕΦΑΛΟΣ.

Υ.Σ Όλα τα κείμενα ή ποιήματα που παρουσιάζω αποτελούν προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας και προστατεύονται από τη σχετική νομοθεσία.Επιτρέπεται η αναδημοσίευση με αναφορά βέβαια στο όνομά μου,ως δημιουργού.

 

Υ.Σ Φωτογραφίες από την προσωπική μου συλλογή καθώς κι από διαδικτυακή πηγή δίχως οποιοδήποτε δικαίωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιτάφιοι 2024.

Επιτάφιος, η κορύφωση του Θείου Δράματος, ο πόνος και το μοιρολόι, η αναμνήσεις που τρέχουν για τον καθένα μας.. Και φέτος με τη βοήθεια των...