Σάββατο 4 Μαΐου 2019

Η υποψηφιότητά μου για το Τοπικό Συμβούλιο Ανδραβίδας.

Μέχρι πριν λίγο διάστημα δεν ήταν καθόλου στα σχέδιά μου η συμμετοχή μου σε οποιοδήποτε ψηφοδέλτιο.
Μετά την παρουσία μου ως εκπροσώπου ενός πολύ σπουδαίου φορέα, στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αιρετών Γυναικών που διοργάνωσε η Ένωση Περιφερειών Ελλάδας σε συνεργασία με τον Τομέα Ισότητας  των Φύλων της ΕΝΠΕ, η κατ' ιδίαν συζήτηση που είχα με γυναίκες που δραστηριοποιούνται χρόνια στον τομέα της αυτοδιοίκησης αλλά και Ευρωβουλευτές (κάποιες εκ των οποίων γνώριζαν τις δραστηριότητές μου γενικότερα...όσα δεν δημοσιεύω από την καθημερινότητά μου) άρχισα να προβληματίζομαι αρκετά...αφού το κεντρικό θέμα του Συνεδρίου ήταν η αύξηση της ποσόστωσης της παρουσίας του γυναικείου φύλου στα ψηφοδέλτια, 40% τώρα και επιδιώκεται το 50% για το μέλλον. Προβληματίστηκα γιατί δεν μπορεί να συμμετέχω στον τομέα "Προβλημάτων Γυναίκας και παιδιού" ενός Φορέα, να με ακολουθεί επί χρόνια μια μεγάλη, δύσκολη , πολλές φορές επικίνδυνη αλλά επιτυχημένη δράση εθελοντισμού (κυρίως ατομικού με θέμα τη γυναίκα, το παιδί, τον άνθρωπο γενικότερα) και να αρνούμαι να υποστηρίξω την επιδίωξη της αύξησης της ποσόστωσης. 
Επίσης ένας ακόμη λόγος είναι η διάθεση για προσφορά στον τόπο μου που αποδεικνύεται μέσω των φορέων όπου ανήκω.
Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα δέχτηκα προτάσεις που σχετίζονται με υποψηφιότητα για τον  Δήμο Αθηναίων. Ήταν κάτι που δεν αποδέχτηκα καθόσον το πρώτο μου ενδιαφέρον είναι η γενέτειρά μου γι' αυτό και αποφασίσαμε να είναι εκεί η κεντρική κατοικία μας. Η ζωή μου για πολύ σοβαρούς λόγους μοιράζεται με την Αθήνα αλλά η κάθε Πρωτεύουσα αποτελεί την αφετηρία για βοήθεια και προσφορά στον τόπο που αγαπάς.
Η πρόταση για τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο για το Τοπικό Συμβούλιο της Ανδραβίδας μετά από ώριμη σκέψη έγινε αποδεκτή καθόσον τα πρόσωπα του συνδυασμού αποτελούν καταξιωμένοι συμπολίτες με γνώση και άποψη, με θέληση για το κοινό καλό όχι από συνήθεια αλλά πραγματικά.
Αυτό είναι που εκτίμησα!
 
Ως ομάδα καταθέσαμε τις απόψεις μας οι οποίες συνάδουν μόνο για το καλό του τόπου αφού κανένας μας δεν έχει ανάγκη περαιτέρω καταξίωσης, δεν διακατέχεται από προσωπικά εσωτερικά κενά, απλά νιώθουμε ορεξάτοι, δημιουργικοί, δυνατοί με εμπειρία για συνεχή αγώνα και δημιουργία, με αγάπη για την κοινωνία. 
ΠΝΟΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ

1.Αγραπίδη Σοφία. Συν. Στρατιωτικός
2.Αλεξανδρόπουλος Κων. Τεχνίτης.
3.Βαρβαρέσου Αντιόπη. Συν. Δημ. Υπάλληλος
4.Λούπης Ιωάννης. Αγρότης
5.Μπαλατλής Νίκος. Αρχιτέκτονας
6.Οικονομοπούλου Παναγιώτα. Συνταξιούχος, πρόεδρος συλλόγου ΜΩΡΙΑΣ
7.Παλαιοθόδωρος Δημήτριος, Γεωπόνος
8.Τζιούμα Αγγέλα. Τέως Γυμνασιάρχης.


Καλή επιτυχία σε όλους μας!!

Για τον χαρακτήρα μου η πρώτη και μεγάλη επιτυχία είναι αυτό το ταξίδι που μόλις ξεκίνησε.
Πρόκειται για μια απόφαση που αποτελεί υπέρβαση,ηθική δέσμευση και υποχρέωση καθόσον ότι αποφασίζω να αναλάβω το υποστηρίζω με πράξεις και όχι με λόγια.
Έτσι σε μια καθημερινότητα γεμάτη από υποχρεώσεις και δράσεις ο ρόλος μου σε περίπτωση που εκλεγώ ως κοινοτικός σύμβουλος είναι μια ακόμη μεγάλη υποχρέωση απέναντι στον εαυτό μου,στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα,στους συμπολίτες μου.
Μπορώ να είμαι σίγουρη πως θα βρίσκομαι πολύ συχνά στο τόπο μας, πως θα ταξιδέψω και εκτάκτως όποτε παραστεί ανάγκη χωρίς ποτέ να απαιτήσω από κανέναν και καμιά αρχή οικονομική αποζημίωση. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση που χρειαστεί και μπορέσω να εκπροσωπήσω το Τοπικό Συμβούλιο οπουδήποτε εκτός περιοχής.
Μπορώ να είμαι σίγουρη για τον αγώνα μου σε όλους τους τομείς όσο είμαι υγιής.
Μπορώ να είμαι σίγουρη πως η διάθεσή μου για συνεργασία με όλα τα άτομα που θα αποτελούν το Συμβούλιο αλλά και την Δημοτική Αρχή που θα προκύψει από τις εκλογές που πλησιάζουν είναι και θα είναι η καλύτερη καθόσον η αρχή μου είναι μία
"είμαστε όλοι ένοικοι σ' αυτόν τον κόσμο που αποτελεί το πέρασμα για την αιωνιότητα.Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα, αντίθετα έχουμε να ενώσουμε τη θέληση, τις γνώσεις, την εμπειρία για το καλό του τόπου, το χαμόγελο και την αγκαλιά για τον συνάνθρωπο.Είμαστε "εμείς" που αποφασίσαμε να προσφέρουμε και όχι "εγώ" που θα φροντίσω να είμαι παντού μπροστά στις δημόσιες εμφανίσεις ή που θα χρησιμοποιήσω και τον πιο μικρό ρόλο για αυτοπροβολή..
Σχετικά με αυτήν την περίοδο της προετοιμασίας, την λεγόμενη προεκλογική εύχομαι καλόν αγώνα σε όλους με αξίες και όχι αγκάθια.. με καλή διάθεση και όχι έριδες.
Προσωπικά δεν πρόκειται να ακολουθήσω την πορεία που με ενοχλεί προς εξασφάλιση ψήφων.
Δεν πρόκειται να πω "θυμάσαι που με χρειάστηκες ή που σε εξυπηρέτησα,θυμάσαι που σου έδωσα, που έτρεξα και διάφορα τέτοια..."
Γνωρίζει ο καθένας τον χαρακτήρα μου και την συμπεριφορά μου.
Επίσης δεν πρόκειται να κατηγορήσω άλλα άτομα ή να τονίσω τα μειονεκτήματά τους για να πείσω τους συμπολίτες προς την εκλογή μου...
Όλοι μας που ψηφίζουμε ξέρουμε πόσο σοβαρό θέμα είναι η εκλογή άξιων και ανιδιοτελών ατόμων.
Η εκτίμηση και η αγάπη για συμπολίτες και φίλους θα είναι η ίδια και δεν θα διαφοροποιηθούν μετά το αποτέλεσμα.

Ευχή για όλους μας
Να αναγεννηθεί ο τόπος μας !!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιτάφιοι 2024.

Επιτάφιος, η κορύφωση του Θείου Δράματος, ο πόνος και το μοιρολόι, η αναμνήσεις που τρέχουν για τον καθένα μας.. Και φέτος με τη βοήθεια των...