Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Η διαδικτυακή συμπεριφορά, οι "φίλοι" και εγώ.

 Είναι αρκετά χρόνια που το διαδίκτυο έχει σημαντική θέση στην καθημερινότητά μας. Τα πλεονέκτήματά του πολλά όπως και τα μειονεκτήματά του. Καταλυτικός παράγοντας για το αν απολαμβάνουμε τα οφέλη του ή ταλαιπωρούμαστε από ό,τι αρνητικό, είναι  ο τρόπος που χειριζόμαστε τα διαδικτυακά μέσα για την πληροφόρηση καθώς και την επικοινωνία. Μεγάλη προσοχή εφιστούν οι ειδικοί επιστήμονες στην ανεξέλεγκτη χρήση από τους ανήλικους καθώς και στην επιπόλαιη από τους ενηλίκους.
Στο παρόν κείμενο παρουσιάζω τις αρχές μου, τις απόψεις μου και κάποια χαρακτηριστικά μου, με σκοπό να μάθουν οι νέοι φίλοι, να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι φίλοι, να θυμηθούν οι παλιοί φίλοι έτσι ώστε να κυλάει ομαλά η διαδικτυακή "φιλία".
Η 11ετής εμπειρία μου στην χρήση του facebook είναι υπέρ το δέον αρκετή για να γνωρίζω πως να συμπεριφερθώ, για να αντιλαμβάνομαι προθέσεις...για να μπορώ να χειριστώ  καλύτερα την επικοινωνία από ότι οι νέοι χρήστες.
Ο λόγος που δημιούργησα το προφίλ μου δεν ήταν η εύρεση διαδικτυακών (όπως λέμε) φίλων λόγω έλλειψης φιλικού κύκλου στην ζωή μου (το πρόβλημά μου ανέκαθεν ήταν πως δεν προλαβαίνω να συναντηθώ με φίλες και φίλους). Ήταν καθαρά οικογενειακός αφού τα περισσότερα μέλη της πατρικής μου οικογένειας ζουν στο εξωτερικό και η διαφορά ώρας, η διαφορετική ρουτίνα δεν μας επέτρεπε την συχνή και άνετη επικοινωνία. Στην συνέχεια λόγω του επαγγέλματός μου το διαδίκτυο βοήθησε  να επικοινωνώ με τον πρώην συναδελφικό μου κύκλο.Ακόμη καθίσταται καλύτερη η επικοινωνία με φίλους και φίλες που έχουμε κοινά ενδιαφέροντα.
Με βοήθησε στον λογοτεχνικό τομέα αρκετά μέσω σελίδων και ανακοινώσεων που δεν θα μπορούσα να δω διαφορετικά.
Δεν παραβλέπω το γεγονός πως έχω γνωρίσει υπέροχους και αξιόλογους ανθρώπους, φίλους και φίλες τους οποίους νιώθω πως γνωρίζω από χρόνια. Ίσως αυτό να είναι η ομορφότερη προσφορά του διαδικτύου.
Υπάρχει μια αγνή επικοινωνία του ύφους της καληνύχτας και της καλημέρας με μια εικόνα που διαφορετικά δεν θα υπήρχε!!Ένα τηλεφώνημα δεν το πραγματοποιείς όποτε θέλεις, ένα μήνυμα όμως μπορείς να το στείλεις όλο το 24ωρο χωρίς να ενοχλήσεις.
Σημαντική είναι η ανταλλαγή απόψεων για θέματα που με ενδιαφέρουν.
 Κατανοώ την απόλυτη ή μερική μοναξιά που βιώνουν πολλοί συνάνθρωποι και των δυο φύλων. Κατανοώ πάσης φύσεως προβλήματα. Αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα άλλο από το ότι πρέπει ο καθένας να αναζητήσει ενδιαφέροντα όπως του αρμόζουν και με τις κατάλληλες συνθήκες που μπορεί να διαχειριστεί.
Παρατηρώ μια τάση και των δυο φύλων (άνδρες προς γυναίκες και το αντίστροφο) που αναζητούν την ικανοποίηση κενών σε διάφορους τομείς τους διά μέσου των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, χωρίς να μπορούν να διαχωρίσουν που πρέπει να απευθυνθούν. Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει αρκεί να μην ενοχλεί τους άλλους.Πιστεύω πως για κάθε τι που μας ταλαιπωρεί υπάρχουν οι ειδικοί για να βοηθήσουν...για θέματα μοναξιάς υπάρχουν πάρα πολλά ενδιαφέροντα στα οποία μπορείτε να ζητήσετε την κάλυψη του χρόνου σας.

Πάνω από την μισή έως τώρα ζωή μου την πέρασα σ' έναν (ιδιαιτέρως για τότε) ανδροκρατούμενο χώρο με αποτέλεσμα να εκπαιδευτώ κυριολεκτικά στην συμπεριφορά του αντίθετου φύλου. 
 Η παρουσία μου και η συμπεριφορά μου γενικά δεν δείχνει τον τύπο της γυναίκας που είναι έτοιμη για τον ρόλο της παρηγορήτρας σ΄ όποιον τον άφησε η ερωμένη (ή σε όποιον βιώνει συναισθηματικά προβλήματα)..
φυσικά ούτε και της αντικαταστάτριας της ερωμένης!!
Δεν ασκώ καθήκοντα ψυχολόγου ούτε κοινωνικού λειτουργού ..εκεί πρέπει να απευθύνεστε προκειμένου να λύσετε τα ψυχολογικά σας προβλήματα.
Ως εκ τούτων οποιαδήποτε προσπάθεια τέτοιου είδους απλά θα σας μεταφέρει στους λεγόμενους μπλοκαρισμένους..
Χαιρετισμοί με φιλιά γλυκά, πικρά και ότι άλλο, αγκαλιές, λατρείες και λουλούδια...δεν με συγκινούν...η Αληθινή Αγάπη με ακολουθεί από την ώρα που γεννήθηκα σε υψηλότατο βαθμό και γι αυτό είμαι καθημερινά ΕΥΓΝΩΜΩΝ.
Τα ενδιαφέροντά μου είναι πάρα πολλά τα οποία παρουσιάζω στο προφίλ μου και κάθε άσχετη επικοινωνία με αφήνει παγερά αδιάφορη.
Τέλος....προφίλ χωρίς φωτογραφία και πραγματικά στοιχεία ταυτότητας δεν τα θεωρώ δείγματα σοφίας ή εξυπνάδας..εκτός αν συντρέχουν κάποιοι λόγοι ανωτέρας βίας..
Με την ελπίδα της κατανόησης και του σεβασμού!!
Καλή μας συνέχεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Επιτάφιοι 2024.

Επιτάφιος, η κορύφωση του Θείου Δράματος, ο πόνος και το μοιρολόι, η αναμνήσεις που τρέχουν για τον καθένα μας.. Και φέτος με τη βοήθεια των...