Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2017

Το θέατρο της περιοχής των ιαματικών λουτρών της Κυλλήνης δεν είναι ρωμαϊκό.

Το παρόν κείμενο έχει ως σκοπό την ορθή πληροφόρηση, σχετικά με την κατηγορία (ρωμαϊκό ή σύγχρονο) που ανήκει το θέατρο της περιοχής των Ιαματικών Λουτρών της Κυλλήνης κατόπιν επίσημων στοιχείων της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας, καθώς επίσης κάθε αποφυγής διάδοσης εσφαλμένων πληροφοριών γενικά, επί του αναφερόμενου κτίσματος.
Η αρχή της διερεύνησης....
Πριν από αρκετά χρόνια  φίλοι και γνωστοί στην περιοχή της γενέτειράς μου, ανέφεραν την ύπαρξη του ρωμαϊκού θεάτρου στου Λίτζι. Η αλήθεια είναι ότι απασχολημένη με διάφορα άλλα θέματα δεν είχα το χρόνο να δώσω την απαιτούμενη προσοχή σ' αυτό το ζήτημα. Η ευαισθησία μου για τις αρχαιότητες της Ελλάδας είναι μεγάλη και αποδεικνύεται έμπρακτα με την υπαγωγή μου ως μέλος σε σπουδαίο σχετικό  φορέα καθώς επίσης με άλλες δραστηριότητες επ' αυτών. Έτσι είχα βάλει ως σκοπό μου να επισκεφτώ το συγκεκριμένο θέατρο. Πριν δυο χρόνια διάφορα μέσα μαζικής ενημέρωσης του Νομού Ηλείας, έκαναν αναφορά στον καθαρισμό του πέτρινου ρωμαϊκού θεάτρου (επηρεασμένη από τα δημοσιεύματα το ανέφερα κι εγώ ως ρωμαϊκό σε κάποιο αφιέρωμα) στα πλαίσια του προγράμματος "Let' s do it Greece" από εθελοντική ομάδα που όπως διαπιστώνεται από το φωτογραφικό υλικό που δημοσιεύτηκε, κατά πλειοψηφία απαρτίζονταν από άτομα της Δημοτικής Αρχής του αρμόδιου Δήμου. Διαβάζοντας τα σχετικά άρθρα και με τις λίγες γνώσεις που διαθέτω γεννήθηκε η πρώτη μου απορία!
Πως ήταν δυνατόν να υπάρχει καθαρισμός σε αρχαιολογικό μνημείο χωρίς την παρουσία αρχαιολόγου ή ειδικού επί του θέματος;
Συνεχίζοντας τη διερεύνηση σε ειδικές πηγές σχετικά με τα υπάρχοντα ρωμαϊκά θέατρα στην Ελλάδα, διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε πουθενά καμιά αναφορά για θέατρο σ' αυτή την περιοχή.
 Οι απορίες αυξάνονται...
Το καλοκαίρι του 2016 επισκέφτηκα τη συγκεκριμένη τοποθεσία για πρώτη φορά με φίλους από την περιοχή και έμαθα ότι δίνονταν παραστάσεις σ' αυτό το θέατρο με την πιο πρόσφατη περίπου 30 χρόνια πριν. Διαπίστωσα ότι δεν υπήρχε κάποια επιγραφή της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας με την ένδειξη "Ρωμαϊκό Θέατρο". Αντίθετα σε περιφραγμένο χώρο με αρχαιολογικά ευρήματα που βρίσκονται λίγα μέτρα πριν, σχετική επιγραφή πληροφορεί τους επισκέπτες ότι πρόκειται για τα "Ρωμαϊκά Λουτρά". Αυτή ήταν η δεύτερη απορία μου γιατί γνωρίζω το ανεκτίμητο έργο της αρχαιολογικής υπηρεσίας και τον προσωπικό αγώνα που κάνουν οι υπεύθυνοι. Η απουσία της ανάλογης επιγραφής ήταν αισθητή και κατά την πρόσφατη επίσκεψή μου.Την ίδια απορία είχε εκφράσει και το ζευγάρι των γαλλοκαναδών ιστορικών που ήταν μαζί μου τότε. Την ίδια απορία εξέφρασαν και γερμανοί τουρίστες που βρίσκονταν εκεί τον περασμένο Αύγουστο.
Εκτός της κοινής μας απορίας και της προσωπικής μου έκπληξης "από τη μια τα δημοσιεύματα του 2015 για το "Πέτρινο Ρωμαϊκό Θέατρο" και από την άλλη καμιά σχετική ενημέρωση από την αρμόδια υπηρεσία",υπήρχε η επίσης κοινή διαπίστωση της επικίνδυνης κατάστασης όπου βρίσκεται το κτίσμα στο οποίο οδηγεί ένα μονοπάτι πρόσφατα καθαρισμένο από μηχανήματα όπως διαπιστώσαμε. Είναι δυνατόν να οδηγεί μονοπάτι σ' ένα επικίνδυνο κτίριο δίχως την ύπαρξη σχετικού φράχτη ή έστω μιας σχετικής προειδοποίησης;Είναι δυνατόν να μην υπάρχει σχετική επιγραφή με την ονομασία του υπάρχοντος κτίσματος από τον φορέα όπου είναι αρμόδιος;
 Για την ιστορία...
 Στην έρευνά μου ένας γνωστός από το Βαρθολομιό με ενημέρωσε ότι κάποιος Έλληνας της Μικράς Ασίας που είχε έρθει με το διωγμό του 1922 στη Γλύφα, είχε ανακατασκευάσει το όμορφο θεατράκι στα Λουτρά στη θέση προϋπάρχοντος ρωμαϊκού.Την πληροφορία αυτή διάβασα στο Ιστορικό Χρονικό (1922-2000), έρευνας -συγγραφής του κ.Νίκου Αντ. Δεμερτζή, Καθηγητή -Συμβούλου Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Συγκεκριμένα αναφέρεται ότι  η οικογένεια Κωνσταντινίδη αναχωρεί από τον Πόντο το 1923 και φτάνει στη Γλύφα η μητέρα με τα πέντε παιδιά της, αφού ο πατέρας πέθανε κατά τη μετάβαση. Ο Παύλος Κωνσταντινίδης, ένα εκ των τέκνων γύρω στο 1960 προχώρησε στην παραπάνω ανακατασκευή.
Η ουσία βρίσκεται στην παρούσα κατάσταση.

Προς διευκρίνιση του θέματος απέστειλα σχετικό αίτημα προς την Εφορεία Αρχαιοτήτων Ηλείας, όπου και έλαβα άμεση απάντηση. Αναγράφω το σχετικό απόσπασμα καθόσον δεν θεωρώ ορθό να δημοσιεύσω το συγκεκριμένο έγγραφο.Είμαι όμως διαθετειμένη σε προσωπικό επίπεδο να το παρουσιάσω όπου χρειαστεί.

ΘΕΜΑ: " Ρωμαϊκό θέατρο περιοχής Λίτζι".
ΣΧΕΤ :  H από 22.08.2017 επιστολή σας.

" Σε συνέχεια της ανωτέρω επιστολής σας, που αφορά στο θέμα, σας γνωρίζουμε ότι από έρευνα που διενεργήθηκε στο αρχείο της Υπηρεσίας μας δεν προέκυψε κανένα στοιχείο σχετικά με την ύπαρξη στη θέση του υφιστάμενου σήμερα σύγχρονου θεάτρου στην περιοχή Λίτζι ενός προγενέστερου ρωμαϊκού θεάτρου, ενώ κανένα κτηριακό κατάλοιπο που να επιτρέπει την όποια σχετική ταύτιση δεν είναι ορατό σήμερα στο χώρο".

Στην επόμενη παράγραφο αναγράφεται η σχετική με την οποία η ευρύτερη περιοχή γύρω από τα ερείπια του μεγάλου ρωμαϊκού λουτρικού συγκροτήματος αποτελεί κηρυγμένο αρχαιολογικό χώρο (ΦΕΚ 892/Β/26.05.1999). Το γεγονός αυτό επιτρέπει τον έλεγχο της εν λόγω Υπηρεσίας στην οποιαδήποτε επέμβαση στην περιοχή ώστε να εξασφαλισθεί η διατήρηση τυχόν νέων στοιχείων του μέλλοντος.

Τέλος η Υπηρεσία διευκρινίζει πως "η κακή κατάσταση διατήρησης του υπάρχοντος σήμερα σύγχρονου θεάτρου δεν αποτελεί αρμοδιότητα της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας".
Ειλικρινά εκφράζω τη λύπη μου όχι για την αγνωσία...αλλά για το γεγονός της έλλειψης ενεργειών προς τις αρμόδιες υπηρεσίες αυτών που παρουσιάζονται ως ειδικοί, ώστε να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις για θέματα με τα οποία ασχολούνται.Άλλο ρωμαϊκό θέατρο και άλλο σύγχρονο.

Κατά την ταπεινή μου άποψη, δεν χαρακτηρίζεται η εγκατάλειψη του θεάτρου που θα μπορούσε να αποτελεί τόπο πολιτιστικών εκδηλώσεων κατά τη θερινή περίοδο για το Δήμο μας.Επίσης ανεξάρτητα εάν ίσως καταστράφηκαν ρωμαϊκά ευρήματα, ένας Έλληνας που έζησε την προσφυγιά δημιούργησε μια νέα πολιτιστική κληρονομιά, γεγονός που πρέπει να μας εμπνέει το μεγαλύτερο σεβασμό αυτού του χώρου.
Τέλος ότι και να φταίει για την υφιστάμενη κατάσταση του θεάτρου, για λόγους αποφυγής ατυχημάτων αναγκαιούν κάποια μέτρα ασφαλείας καθώς και η πληροφοριακή πινακίδα, ως την ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στους εκατοντάδες έλληνες και ξένους τουρίστες που επισκέπτονται την περιοχή.

Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ "ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ" ΚΑΙ Η ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.

Με καλοκαιρινές φωτογραφίες από την περιοχή της Ηλείας παρουσιάζεται αυτό το μικρό αφιέρωμα που αποτελεί το ελάχιστο δείγμα των ευχαριστιών μου προς το προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Πύργου.
Ο τομέας της υγείας είναι ο σοβαρότερος για όλους τους ανθρώπους.Το επιστημονικό προσωπικό   φέρει το τεράστιο βάρος ..τότε που η υγεία κλονίζεται, πολλές φορές ξεπερνώντας τις δυνάμεις του. Μεγάλο βάρος επίσης φέρει όλο το προσωπικό (διοικητικό κ.αλ) αφού η καθυστέρηση μιας απάντησης κάποιας εξέτασης ή η αργοπορία στην έκδοση ενός εγγράφου είναι καταλυτική για σοβαρές περαιτέρω διαδικασίες.
Την 1η Αυγούστου απαιτήθηκε να μεταφερθεί στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του παραπάνω νοσοκομείου κάποιο άτομο του στενού οικογενειακού μου περιβάλλοντος. Η αλήθεια είναι ότι είχα μεγάλες αμφιβολίες για την αντιμετώπιση...επηρεασμένη από διάφορα σχόλια του διαδικτύου αλλά και γνωρίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία σήμερα, αφού αυτός ο τομέας χτυπήθηκε ανελέητα από την υποτιθέμενη κατ' εμέ οικονομική κρίση.
Οι εντυπώσεις μου .. ... όχι μόνο για το  δικό  μας θέμα αλλά γενικά η
εικόνα εκείνη την ημέρα είναι παραπάνω από άριστες. Κατά τις ώρες που χρειάστηκε να περιμένουμε παρακολούθησα την κίνηση γενικά του Τμήματος  Επειγόντων.Είδα γιατρούς να ξεπερνούν τις δυνάμεις τους κυριολεκτικά για να απαλύνουν τον πόνο και να σώσουν ζωές, για να συμπαρασταθούν στον άνθρωπο που έχασε ξαφνικά τη μητέρα του .Παρατήρησα ότι  όλο το προσωπικό που εφημέρευε θυσιαζόταν, κυριολεκτικά.

Εκτός  της άριστης εντύπωσης προς όλους  εκείνης της μέρας, θα ήταν σοβαρή παράλειψη εάν δεν εξέφραζα δημοσίως τα συγχαρητήριά μου και τις ευχές μου για κάθε επιτυχία σε όλους τους τομείς, στον ιατρό κ.Πέτρο Καψή που εκτελούσε τα επιστημονικά του χρέη στο χειρουργικό τμήμα (θέση Αγροτικού Ιατρού στα Περιβόλια Ανδρίτσαινας) , ο οποίος παρόλο το νεαρό της ηλικίας του έδειξε την άριστη επιστημονική του κατάρτιση και το εξαιρετικό του
ανθρώπινο ενδιαφέρον.Επίσης θερμά συγχαρητήρια αξίζουν και στον ιατρό κ.Βουγιουκλή (Ορθοπεδικό) για την ευγένειά του και τις γνώσεις στο γενικότερο πεδίο της ιατρικής.Τέλος άπειρες ευχές και συγχαρητήρια στον κ.Γιαννόπουλο του ουρολογικού τμήματος (με διευθυντική , ίσως και και άλλη υψηλή  θέση.Ζητώ συγγνώμη αλλά δε στάθηκε δυνατό να έχω με λεπτομέρεια αυτά τα στοιχεία),για το άριστο επιστημονικό και ανθρώπινο πνεύμα του κατά την επίσκεψή μας στις 3 Αυγούστου στα εξωτερικά ιατρεία.
Πιστεύω ότι είναι χρέος μας στην εποχή μας που μαστίζεται από καθημερινά ομαδικά χτυπήματα,που η ανισότητα και η αδικία έχουν σπάσει κάθε όριο, να αναφερόμαστε σε πρόσωπα και καταστάσεις όπως οι παραπάνω που αποτελούν αισιόδοξους οιωνούς για την κοινωνία μας.

Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Μια παράσταση Καραγκιόζη που γέμισε αναμνήσεις τους μεγάλους και γέλια μικρούς και μεγάλους!

Στον αύλειο χώρο του ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟΥ  ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΣ "Ο ΜΩΡΙΑΣ"  την Κυριακή που πέρασε 9 Ιουλίου 2017, πραγματοποιήθηκε μια παράσταση Καραγκιόζη. Ήταν μια πανέμορφη εκδήλωση που στέφθηκε με επιτυχία, καθόσον η συμμετοχή του κόσμου ήταν απρόσμενα μεγάλη και οι εντυπώσεις όλων καταπληκτικές.
Η κ. Οικονομοπούλου ως πρόεδρος του Συλλόγου, με την αρωγή της  οικογένειά της επιμελήθηκε το χώρο που θύμιζε άνευ υπερβολής, θερινό σινεμά με στοιχεία παραδοσιακής αυλής. Γλάστρες με βασιλικά που μοσχομύριζαν, περιποιημένα φυτά, παιχνίδια για τα μικρά παιδιά, στρωμένα τραπέζια για τους μεγάλους με τραπεζομάντηλα σε ελληνικούς λευκούς και μπλε χρωματισμούς.
 
Ο Καραγκιόζης  αποτελεί τον ήρωα του ελληνικού θεάτρου σκιών. Για την καταγωγή του φέρονται διάφορες απόψεις που βασίζονται κυρίως στον προφορικό τρόπο μετάδοσης της παράδοσης. Ως πιο γνωστή υπόθεση αναφέρεται ο θρύλος του Καραγκιόζη και του Χατζηαβάτη που ζούσαν στην Προύσα. Ο Καραγκιόζης  αποτέλεσε την κεντρική μορφή και στο παραδοσιακό τουρκικό θέατρο. Karagöz στην τουρκική γλώσσα  σημαίνει μαυρομάτης.
Στην Ελλάδα το  γνωστό ταξιδευτή του Καραγκιόζη αποτελεί ο αείμνηστος Ευγένιος Σπαθάρης. Ο γνωστός σε όλους μας  καλλιτέχνης της λαϊκής έκφρασης, που τον χαρακτήριζε ένας ιδιαίτερος δυναμισμός , ο ζωγράφος που χρησιμοποιούσε μια πολύ πλούσια παλέτα, ο γνήσιος άνθρωπος που η ανθρωπιά και η απλότητα αποτελούσαν τα κύρια χαρακτηριστικά του.
 Λάτρευε την αρχιτεκτονική αλλά στους χαλεπούς καιρούς της γερμανικής κατοχής, δεν υπήρχε δυνατότητα για να ασχοληθεί μ' αυτόν τον τομέα. Έτσι αποφάσισε να ακολουθήσει με ιδιαίτερη αγάπη στο θέατρο σκιών. Έφτασε πραγματικά ψηλά τον Καραγκιόζη ο οποίος δεν παρέμεινε στον παραδοσιακό μπερντέ. Ονομάστηκε δάσκαλος του θεάτρου σκιών από τον κόσμο αλλά και τους ειδικούς επί της τέχνης.
 

   Οι εκδηλώσεις του καλοκαιριού αποτελούν ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό της Ελλάδας. Μας θυμίζει το πλεονέκτημα του κλίματος στο οποίο ζούμε, όταν σε άλλες χώρες το κρύο και η βροχή δεν επιτρέπουν συχνά δραστηριότητες σε υπαίθριους χώρους.
Τα γέλια  των παιδιών και των μεγάλων αντηχούσαν στη γειτονιά, φέρνοντας τις αναμνήσεις από τις περασμένες εποχές των υπαίθριων παραδοσιακών παιχνιδιών, των ανθρώπων  που καθήμενοι στις αυλές κουβέντιαζαν μέχρι αργά το βράδυ.
Ο κόσμος πριν και μετά την εκδήλωση επισκέφτηκε τον εσωτερικό χώρο του Μουσείου και μαγεύτηκε από την πλούσια συλλογή και την εικόνα των άψογα συντηρημένων αντικειμένων. 
 
Τα φυτά και τα χρώματα πάντα τονίζουν τη διάθεση των υπευθύνων ενός τόπου!!
Η κ. Οικονομοπούλου απηύθυνε έναν λιτό και ουσιώδη χαιρετισμό στο κοινό.Επίσης εξέφρασε τα ευχαριστήρια σε συμπολίτες που βοήθησαν με ιδιαίτερο τρόπο, ώστε να ξεπεραστούν κάποια πρακτικά προβλήματα που προέκυψαν πριν την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.
Εύχομαι πάντα με υγεία και καλή διάθεση στην Πρόεδρο του Λαογραφικού Συλλόγου, στο Διοικητικό Συμβούλιο καθώς και στην οικογένειά της που στέκει πάντα δίπλα της, να μας δώσουν την ευκαιρία ώστε να απολαύσουμε κι άλλες όμορφες εκδηλώσεις.

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Στον απόηχο της 3ης ΣΠΑΡΤΑΚΙΑΔΑΣ.


 
 Η 3Η ΣΠΑΡΤΑΚΙΑΔΑ πραγματοποιήθηκε με σπουδαία επιτυχία!
Το σημερινό αφιέρωμα αποτελεί μια φωτογραφική συλλογή της εκδήλωσης, όπως αποτυπώθηκε από εμένα, καθώς επίσης μέσω της φωτογραφικής κάλυψης του Αντιδημάρχου κ. Μίγκου και του συμμετέχοντος εκτροφέα κ. Πετρόπουλου (οι φωτογραφίες των οποίων κοινοποιήθηκαν στο διαδίκτυο).Προς αποφυγή κάθε είδους παρεξήγησης η σελίδα όπως έχω ξαναγράψει δεν  λειτουργεί ως επιχείρηση.
Η επιτυχία της 3ΗΣ ΣΠΑΡΤΑΚΙΑΔΑΣ οφείλεται στην ομαδικότητα του Ομίλου, στη συνεργασία του Προέδρου, του Διοικητικού Συμβουλίου και όλων των μελών του Ομίλου. Οφείλεται στις παρουσίες των Il Massimo Barbe - παγκοσμίου φήμης εκπαιδευτή αλόγων που ήρθε από την Ιταλία καθώς και του κ. Αθανασίου Βήτου που ήρθε από το μαγευτικό Πήλιο, και ο οποίος παρουσίασε το πρόγραμμα. Για τον κ. Βήτο η σχέση του και οι γνώσεις του με το άλογο, τη φύση, τη Διεθνή Έκθεση Zootechnia και πολλούς άλλους σημαντικούς τομείς, για να περιγραφούν απαιτούν πολλές σελίδες!Προσωπικά μαζί με το σύζυγό μου τον ευχαριστούμε θερμά για την άριστη συνεργασία και τις καινοτομίες που μας εισήγαγε.Ευχόμαστε και σε επόμενες συνεργασίες με υγεία και πάντα καλή διάθεση!


  Συνεχίζοντας..η επιτυχία οφείλεται στους νεαρούς ηλικιακά εκπαιδευτές που μας μάγεψαν!Αφήνω τις εικόνες να μιλήσουν...καθόσον μπορεί εκ παραδρομής να παραληφθεί κάποιο πρόσωπο ή να μην διαθτυπώσω σωστά τα ονόματα και δεν θα ήθελα να δημιουργήσω προβλήματα. Σ' αυτούς τους νεαρούς, τους "γητευτές των αλόγων", εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο τους, εύχομαι πάντα να τους διακρίνει το πάθος τους για το άλογο, το πάθος τους για τη ζωή. Εύχομαι να είναι πάντα καλά και για μια ζωή να τους θαυμάζουμε.

 








 Στις δύσκολες εποχές μας, δεν υπάρχει πιο αισιόδοξο μήνυμα απ' αυτό που λαμβάνουμε μέσω των δραστηριοτήτων των νέων παιδιών!


 ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!!!













 Ο "ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ" παρουσίασε ένα πρόγραμμα υψηλού επιπέδου σε ποιότητα γενικά. Έκανε μια λαμπρή παρουσίαση του παρελθόντος και προχώρησε σε στοιχεία της εποχής. Έτσι έδειξε πως μπορούμε διατηρώντας την παράδοση να προχωρήσουμε στο μέλλον. Πως χωρίς να σβήσουμε την ιστορία, μπορούμε να ακολουθήσουμε την εποχή.


Θα ήταν ανέντιμο εκ μέρους μου να μην συμπεριλάβω στους συντελεστές της επιτυχίας!! τους υψηλού επιπέδου αναβάτες γενικά! Οι φωτογραφίες λόγω έλλειψης χρόνου δεν είναι δυνατόν να έχουν κάποια καλύτερη σειρά!Δεν υπάρχουν πρώτοι και τελευταίοι σ' αυτή τη σελίδα.Είστε όλοι πρώτοι στην καρδιά όλων των ΣΠΑΡΤΑΚΙΣΤΩΝ, όλων όσων παρευρέθηκαν το Σάββατο στην Ανδραβίδα!



 Τα μηνύματα που λαμβάνουμε απ' όλη την Ελλάδα είναι πως σας αξίζουν συγχαρητήρια, που ήρθατε και δώσατε αυτή τη διαφορετική νότα..τη νότα του πολιτισμού του ιππικού τομέα.


 Για τους ΣΠΑΡΤΑΚΙΣΤΕΣ δεν αναφέρω κάτι ιδιαίτερο αφού εννοείται ότι τους αγαπώ, τους θαυμάζω και όσο συνεχίζουν με άξονα τις αξίες και τις αρχές, τόσο πιο δίπλα τους θα είμαι!

 Massimo Barbe!!ως τώρα τον παρακολουθούσα μόνο μέσω των διαδικτυακών σελίδων!Αυτό που παρατήρησα και έμεινε στη μνήμη μου είναι ..η άμεση συνεργασία και επικοινωνία του με το άλογο.Σαν να ήταν κυριολεκτικά ένα σώμα...

 Το αφιέρωμα δεν αποτελεί μόνο προσωπική μου επιθυμία αλλά και επιθυμία των φίλων στην Ελλάδα και το εξωτερικό ..έτσι ώστε να έχουν μια συνολική εικόνα...για να γνωρίζουν για το μέλλον!!

 Απολαύστε φωτογραφικά !!!!τι χάσατε!!
 



Στην επιτυχία μεγάλο ρόλο έδωσαν όλοι οι εκτροφείς που ήρθαν από διάφορα μέρη του τόπου!!Η τιμή είναι μεγάλη και συγκινητική. Από την Αιτωλοακαρνανία, τη Ζάκυνθο μέχρι το Σκιαδά Αχαϊας, από όλον τον Ν. Ηλείας...φυσικά ζητώ συγνώμη για ότι παρέλειψα!!


















 Η επίδοση των αναμνηστικών πραγματοποιήθηκε από τον κ. Δήμαρχο καθώς και τα μέλη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η παρουσία των οποίων αποτελεί τιμή για την εκδήλωση.





Επίσης τιμή αποτελεί η παρουσία του κ. Ηλία Ψυχογιού και της συζύγου του, καταξιωμένης λογοτέχνιδας -ποιήτριας κ. Φωτεινής Γεωργαντάκη -Ψυχογιού.

 














 Επιτυχία γλυκιά!!!μέσω όλων των κυριών που δημιούργησαν τα γλυκά τα οποία είχαν την τύχη να γευτούν όλοι οι παρευρισκόμενοι!!







Συγχαρητήρια σε όλους και όλες!!!Και του χρόνου με υγεία και ποιότητα!!

Επιτάφιοι 2024.

Επιτάφιος, η κορύφωση του Θείου Δράματος, ο πόνος και το μοιρολόι, η αναμνήσεις που τρέχουν για τον καθένα μας.. Και φέτος με τη βοήθεια των...